Refusionspolitik
Returneringspolitik - ALANDOR
Returneringspolitik
Firmanavn: Lotusas Limited
Registreringsnummer: 77238999
Er det muligt at returnere min ordre?
Ja, det er muligt. Hvis du ikke er tilfreds med de varer, du har bestilt, har du mulighed for at returnere dem inden for 14 dage efter modtagelsen. I dette tilfælde skal ordren opfylde følgende betingelser:
- Ordren indeholder stadig alle de korrekte dele, komponenter og emballage, som produktet ankom med.
- Normal håndtering af produktet er synlig, brud som følge af uagtsom håndtering er udelukket.
- Produkter, hvor hygiejne er vigtig, er blevet grundigt rengjort, før returneringsprocessen påbegyndes.
- Produktet blev fundet defekt straks ved modtagelsen.
- Vi har ret til at opkræve kunden for forsendelsesomkostninger.
- En returnering vil blive behandlet inden for 7 hverdage, og hvis betingelserne er opfyldt, vil returneringen blive officielt anerkendt inden for denne tidsramme.
- Vi forbeholder os retten til at afvise returnerede varer, hvis vi mistænker, at varerne er blevet brugt eller beskadiget uden vores fejl.
Hvordan kan jeg returnere min ordre?
Hvis din ordre opfylder de ovenstående betingelser, skal du følge disse trin for at påbegynde returneringsprocessen:
- Send en e-mail til: erwinkkmcom@gmail.com
- Sørg for, at e-mailen indeholder følgende:
- Ordrenummer
- Årsag til returneringsanmodning
- Foto af produktet i tilfælde af brud
- Fornavn + efternavn på kunden
- Kundens adresse
Vi vil derefter kontakte dig for at give dig returneringsadressen til vores lager. Så venligst returner ikke pakken til virksomhedens fysiske adresse. Du, kunden, er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne for at returnere produktet.
STORNOBAU
Forbrugeren har en fortrydelsesret i henhold til følgende bestemmelser, hvis forbrugeren er en fysisk person, der indgår en retshandling for formål, der ikke primært vedrører hans erhverv eller virksomhed:
A. FORTRYDELSESBETINGELSER
Fortrydelsesret
Fortrydelsesfristen er 14 dage fra den dag, hvor du eller en tredjepart, som du har udpeget, og som ikke er transportøren, har modtaget eller accepteret de sidste varer. Da vi arbejder med et fuldautomatisk system, udføres ordrer, så snart de afgives. Derfor kan vi ikke afbryde forsendelsesprocessen indtil levering, så en refusion er ikke mulig ved modtagelse af varerne.
For at udnytte din fortrydelsesret skal du informere os, ALANDOR, ved hjælp af en klar erklæring (for eksempel via e-mail) om din beslutning om at trække dig fra denne kontrakt. Fortrydelsen er gennemført, når vi har modtaget varerne. Omkostningerne ved at returnere varerne vil blive pålagt køberen.
Registrering af forsendelser under transport
Da vores varer sendes fra et lager i Kina, kan der være længere transporttider, som vi ikke har kontrol over. Hvis varerne allerede er på vej til dig, er annullering ikke muligt. Vent venligst, indtil du har modtaget varerne, og returner dem derefter til os. Selvfølgelig kan du informere os på forhånd om din annullering. For at sikre den hurtigste mulige returnering beder vi dig sende os en forsendelsesbekræftelse.
Konsekvenser af fortrydelse
Hvis du fortryder denne kontrakt, skal vi tilbagebetale alle betalinger, vi har modtaget fra dig, eksklusive leveringsomkostninger (med undtagelse af de supplerende omkostninger, der følger af, at du har valgt en leveringsmetode, der ikke er den billigste standardlevering, vi tilbyder), uden forsinkelse og senest 14 dage efter den dag, hvor vi modtager meddelelse om din fortrydelse af denne kontrakt og modtagelse af varerne. Til denne tilbagebetaling vil vi bruge den samme betalingsmetode, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har aftalt noget andet; under ingen omstændigheder vil du blive opkrævet for denne tilbagebetaling.
ALLE RETURNERINGER SENDES TIL VORES CENTRALE LAGER I KINA FOR KUNDENS REGNING.